بازی کلش او کلنز با منابع نامحدود
نوشته شده توسط : زپو

 بازی کلش او کلنز با منابع نامحدود


با جم ، پول و اکسیر نامحدود در بازی فوق العاده محبوب کلش آف کلنز قادر به رسیدن به لول های برتر جهانی (+170) در مدت کوتاه خواهید بود. همچنین می توانید با افزایش لول خود با فروش اکانت کسب درآمد میلیونی داشته باشید.

همین الان فایل را دریافت کنیدسؤالات رایج خریداران:
1. آیا در اکانت کلش آف کلنز ما مشکلی پیش می آید؟ (جواب: خیر. این سیستم به نزریق یک سری اطلاعات به سرورهای کلش آف کلنز منابع شما را نامحدود می کند و کلش به چشم خرید به آن نگاه می کند و درست کار خواهد کرد)

2. موبایل های اندروید و آی او اس را شامل می شود؟ (جواب: بله. شامل تمامی موبایل های هوشمند اندروید می شود و برای آی او اس نیز با کمی تغییر بکار می آید.)

3. قابلیت سینگل اتک و سیو شدن دارد؟ (جواب: بله.)

4. چرا قیمت شما از بقیه بسیار پایین تر می باشد؟ (جواب: ما به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند در تزریق اطلاعات و برنامه نویس های حرفه ای همچنین خریداران زیاد محصول را با قیمتی ارائه داده ایم تا همه قادر به دریافت و استفاده از آن به سادگی و با چند کلیک باشند.)قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.

4. امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.

5. حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا 25 ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود . 

6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

خرید و دانلود  بازی کلش او کلنز با منابع نامحدود






:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: